فیلم معرفی نیسان نیوفیس اکستند جدید، مقایسه با نیسان قبلی

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleشرکت زامیاد نیسان نیوفیس اکستند جدید که قرار است از سال۱۴۰۴ روی خط تولید برود را در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی کرده است.
قیمت این نیسان وانت حدودا ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان نسبت نسبت به نیسان های معمولی قبلی اختلاف قیمت خواهد داشت.
نیسان اکستند جدید با مجهز شدن به استانداردهای ۸۵ گانه دوباره مجوز تولید را گرفته است.
فیلم معرفی نیسان نیوفیس اکستند جدید
بررسی نیسان نیوفیس اکستند جدید
نیسان اکستند جدید دارای موتور ۴ سیلندر خطی M24+ (MPFI) با حجم 2389 سی سی با قدرت ۸۰ اسب بخار و گشتاور ۱۶۰ نیوتن متر با گاز و قدرت ۹۴ اسب بخار و گشتاور ۱۸۷ نیوتن متز با بنزین می باشد.
این نیسان مطابق استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده و با سوخت بنزین گاز طبیعی فشرده (CNG) کار میکند و سرعتی معادل ۹۰ کیلومتر بر ساعت دارد.
نیسان اکستند جدید دارای گیربکس CH220PA با کنترل دستی با تعداد 5+1 و کلاچ تک صفحه ای خشک با عملگر هیدرولیکی می باشد. سیستم ترمز این نیسان در محور جلو دیسکی و در محور عقب از نوع کاسه ای است.
همچنین نیسان جدید مجهز به ترمز دستی مکانیکی بر روی گاردان و سیستم ترمز کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) ، سیستم کنترل کشش (TCS) و سیستم ترمز اضطراری پیشرفته (AERS) است.
این وانت با فاصله بین محوری 3030 میلی متر دارای طول / عرض/ ارتفاع معادل 5020/1700/1700 میلی متر و اتاق باری با طول / عرض/ ارتفاع (داخلي) معادل 2300/1600/400 میلی متر می باشد.
نیسان اکستند زامیاد با وزن ناخالص 3800 کیلوگرم و وزن خالص 1800 کیلوگرم توانایی ظرفیت مجاز حمل بار با سرنشین حدود 2000 کیلوگرک و ظرفیت حمل نفرات (صندلی) 1+1 دارد.
سیستم فرمان این وانت فرمان هیدرولیکی و تعلیق جلو مستقل جناغی دوبل & نورشن بار میل تعادل و سیستم تعلیق و اکسل عقب فنر تخت – اکسل صلب و نوع كمك فنر و تعداد جلو و عقب معادل هیدرولیکی – تلسکوپی (2/2) می باشد. نیسان اکستند دارای مخزن سوخت باظرفيت باک ۴۰ لیتر و ظرفیت مخزن 113/120 لیتر می باشد.
بیشتر بخوانید؛ چرا هنوز نیسان و بنز ایران خودرو تولید میشود؟! نگاهی به سیاستهای خودروسازی ایران
امکانات و تجهیزات نیسان نیوفیس اکستند جدید
از سری امکانات و تجهیزات این نیسان جدید میتوان به رینگ خودرو، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم هسدار برخورد جلو، سیستم ضد لغزش، سیستم هشدار توقف اضطراری، سیستم هسدار باز بودن کمربند ایمنی، هشدار روشن ماندن چراغ ها، سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل، چراغ رانندگی در روز، چراغ مه شکن عقب، سیستم تهویه مطبوع، ایمونولایزر، تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلو، صندلی با قابلیت تنظیم و کنسول وسط اشاره کرد.


















شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
171 دیدگاه
خاک بر سرتون
خیلی هم خوبه خداروشکر کنبد
کجاش نیوفیسه
دمتون گرم بااینهمه پیشرفت خدا حفظتون بکنه
گواهینامه رانندگی پایه یکم انجام میدم
واتساپ ۰۹۹۰۴۸۹۱۴۴۳
سلام، چه ساعتی باهاتون تماس بگیرم
زرشک،هنوز عصر حجری فکر میکنید
دوستان همونی کار گواهینامه انجام میده اخر شمارش ۱۴۴۲ هست
واتساپ اون بنده خدا
این هست ۹۹۰۴۸۹۱۴۴۲
واقعا ملت ایرانو کسخل گیر آوردن
همینکه مجهز به چراغ هشدار باز بودن کمربند ایمنی شده خیلی پیشرفت کرده .الان بنز اس 500 این آپشنو گذاشته
موتورش چی هست چرا اینقدر قیمت بالا
خاک برسر ما مردم ایران خر همون خره پالونشم همونه مردم مظلوم ما مجبورید چه کنند
گواهینامه رانندگی پایه یکم انجام میدم
واتساپ ۰۹۹۰۴۸۹۱۴۴۲
نیسان کارگری شده ۷۵۰میلیون خدارحم کنه به مایی که مستاجریم
شد نیسان قهوهای!
یحیی. ماشین باری زورمیخاد گاز نمیتونه جایگین شه ومساحت هم پایین اورده وصندلی یکپارچه خیلی برا استراحت در غیر از رانندگی راحتتره فقط من زوایای چرخ هاشو میپسندم
ریدین
گاز سوووز
😂😂
در این مملکت شتر خری را با گاری می کشد و خر نمی داند کجا می رود وشتر نمی داند چه چیزی را می کشد ، اینجا ایران سرزمین وارونه ها است سرزمین نفرین شده ها است اینجا خود جهنم است 🔥
طراحی شوکا خیلی قشنگتر و به روزتره…بجای صندلی شیشه برقی میشد خیلی بهتر بود…راننده کجا استراحت کنه
خاک برسر ما مردم ایران خر همون خره پالونشم همونه مردم مظلوم ما مجبورید چه کنند
مفتش گرونه ما خریدیم بعد از شش ماه موتور باز کردیم اشغال شده
هنوز وارد بازار نشده بد تو شش ماه پیش خریدی😂😂😂
هنوز که پنجره هاش دستی است
پس این همه اقتدار کو
کو امکانات دوتا صندلی پراید بهش اضاف کردن
ریدم تو شعورت
حداقل شیشه هاشو برقی میکردید
روقله است فقط تیزه خخ
روقله است فقط تیزه ..
سلام همون صندلی قبلی بهتره روش باشه رنگش آبی باشه بهتره قیمت بالا نبرید به خاطره چهارتا تیکه چیز
🤣🤣🤣🤣🤣
جای خواب راننده کو فقط به پول مردم طله میکشین فقط همین
جای خواب راننده کو فقط به پول مردم طله میکشین فقط همین
ایا رنگ ابی هم میزنه یا همین رنگ تولید میشه
دمت گرم اقامحمداخه این اشغال لیاقت ایرانی جماعته
گواهینامه رانندگی پایه یکم انجام میدم
واتساپ ۰۹۹۰۴۸۹۱۴۴۲
نصف مصرف بنزین مملکت این نیسان مصرف میکنه.اگه عرضه داشتید یه موتور گازوئیلی میساختید روش نسب میکردید مطما عرضه ساخت موتور ندارید حداقل یه موتور گازوئیلی وارد میکردید.
بنام حضرت حق : بلاخره بعد چند دهه نیسان اکسنت قراره با رنگهای مختلف تولید شود البته خیلی دیر هست ولی باز …
باسلام قفلهای درب ودستگیرهای درب عقب خیلی بده
خر همون خره فقط جُلش عوض شده
،،👍👍👍👍👍👍👍
،،👍👍👍👍👍👍👍😭😭😭😭😭😭
کاشکی جلش عوض میشد همون هم قبلیم البته به قیمت گزافتر
ای حرف لری خر همون خره فقط جلش عوض شده بخدا که راست نیسان فقط نیسان های قدیمی برا ما شده نیوفس
ای حرف لری خر همون خره فقط جلش عوض شده بخدا که راست نیسان فقط نیسان های قدیمی برا ما شده نیوفس
واقعاً گل گفتی
خوبه بعد از آفتابه مسی تبدیل به پلاستیکی نیسان نیوفیس دیدیم همش دروغ
خوبه بعد از آفتابه مسی تبدیل به پلاستیکی نیسان نیوفیس دیدیم همش دروغ
هنوزشیشه هاش دستی خجالت داره
حیف از سوخت که تو باک این آشغال ریخته بشه،مشکل اصلی موتور مستهجن و گیربکس یک ریالیشه ،یه موتور باحجم ۲۴۰۰ و مصرف سوخت وحشتناک، تنها ۸۰اسب قدرت داره، شرم بر شما که سرمایه های این مملکت رو به فنا دادید
واقعا نشناختم مخصوصا از روبرو
اتفاقا واسه نفهم و بی ادبی مثل تو خیلی هم خوبه .
تا دوتا قوله کثیف خودرو سازی سایپا و ایرانخودرو هست ..باید خون گریست به حال این مردم.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂 هیچی دیگه تازه کلی هم قراره بره رو قیمتش
اتفاقا صندلیش جز آپشن محسوب میشد😁 که یه تیکه بود، راننده بیچاره دیگه جای خواب نداره
خوب نیستن
خجالت نمیکشید سی سال این دارید دست مردم میدید هیچ امکاناتی روش نزاشتید شیشه ها برقی نکردید و… خاک
خدا امواتت را بیامرزه این طراحی و اتاق برای اواخر دهه ۴۰ هست یعنی بیش از ۵۰ سال
لااقل قدرت موتور را میبردید بالا
گو همون گوه هست فقط پالانش عوض میشه
مملکت صاحاب نداره که نیسان با موتور ۲۴۰۰ سی سی ۵۰ سال پیش ماشین تولید روزش هست گل بگیرید در اون دزد خونه های خودرو سازی رو یک ملت بدبخت کردید به بهانه تولید ملی با این قیمت تویوتا اقتصادی وارد کنید شرکتهای خارجی را بیارید یه مشت لگن به اسم ماشین میدید دست مردم خدا لعنتتون کنه خدا نابودتون کنه که یه ذره شرم حیا ندارید
خاک تو سرتون
شما فقط ترمزش را درست کنید بقیه اش پیش کش با دو تن بار اصلا ترمز نداره با جان ومال مردم بازی نکنید هیچ کاریش نم خواهد بکنید فقط وفقط ترمزش را درست کنید
این فرغون ها چیه مردم وطنم ایران لایق بهترین ها هستند تا حسرت زندگی کشورهای مینیاتوری رو نخورند شرم
نیسان جدید قیمت چند
اگر صندلی هایش کشویی بود ،که برای خواب دو نفری می شود ،خوب بود ،چونکه معمولا برای استراحت داخل کابین مشکه ،
نیسان جدید قیمت چند
تو نیسان میشد خوابید ولی متأسفانه الان نمیشه
خخخخخ
کاش داشبورد پادرا پلاس می گذاشتند
حیف برا این همه انرژی که برای این ماشینها مصرف میشه پاینده باد ایران
حیف برا این همه انرژی که برای این ماشینها مصرف میشه پاینده باد ایران
حداقل یکم ظاهرش رو عوض می کردید.تنهاچیزی که در این ماشین تغییر کرده چراغشه.کیلومترشو تغییر می دادید.دستگیره ها را تغییر می دادید.خوب بود.داخلش خیلی بی ریخت
کجاش نیوفیسه؟ اینکه همونه !
آخه چی بگم خودم خجالت کشیدم این دیدم شیشه دستی
وای.. این همون خودرو رویاهای منه
چیزی که انحصاری باشه و بگن حمایت از تولید داخل بیشتر از این ازش انتظار نمیره
باری باید جای خواب داشته باشه اگه میشد چی میشد دیگه نیسان چی کم داشت ..شیشه ها برقی هم بد نیست
اتفاقی نیفتاده چهار تا آپشن اضافه کردند چهارصد میلیون رو قیمت میزارن شرکت زامیاد هم از خداش بود
بله که جایگزین داره بهترین وانت های تو جهان هست که اگه وارد بشه یک سوم قیمت این اشغال هست
خر همون خره فقط پالونش عوض شده، خاک بر سرتون با این ماشیناتون
با سلام دوستان واقعا که این چیه من با چکش و قلم هزار مرتبه از این بهترش می سازم
همین کلمه داخلی سازی و ارزبری خودش یک توجیه برای ادامه جنایت در حق مردم هست . با همین قیمت یا حتی کمتر هم چیزهای بسیار بهتر هم میتواند هم تولید کرد هم واردات خودرو انجام داد .
پهن درست میکردید شیشه بالابر تایر عقب جفت باشد
واقعا سایپا رکورد داره تغییر شکل ماشین هست .آخه این یعنی چی
گذرموقته؟ یا پلاک میشن اینا😂
لااقل موتورش مثل مزدا ۱۶سوپاپ میکردین.شیشه برقی.گازم اون پشت قلمبه نمیکردین.فرمانشم توبعضی جاها بادوسه بار دورمیزنه
ترمز دستیشو باید مثل مدلهای قدیمی همون جا قرار بدید اینجوری مزاحم استراحت وخواب راننده بدبخت میشه آخه آقای مهندس طراح تو ک نمیخای با این ابو ارابه کار کتی بفهمی من راننده چی میگم
تاموقعی که ورود خودرو درایران ازاد نشه روزگار ما همینه ۸۰۰میلیون بدی نیسان قدیمی فقط یکم چراغ وصندلی فرق کرده.همه کشورهای دنیا واردات خودرو ازاده هرماشینی دوست دارند سوار میشن
خجالت بکشید. حیفه بگیم کاردستیه.
تولید مجدد آشغال
دوستان سلام من تابحال شاید بالای ده تا نیسان عوض کردم چون بخاطر کارم مجبور بودم که حتماً نیسان داشته باشم البته همه فوقالعاده بیکیفیت به همت تولید داخلی نیسان نه اتاق راحتی داره نه موتور باکیفیتی داره نه ترموزای خوبی داره نه کیفیت رنگ داره خداشاه حیفه که بابت نیسان که اشغال ترین وانت جهان محسوب میشه بالای ۱۰۰میلیون پول بدی چه برسه به۸۰۰ میلیون
یه مقایسه کوتاه
پیکاپ jac ظرف 3 سال 3 مدل باتیپ های مختلف و آپشنهای خوب عرضه کرده
حالا شماها بعداز 60 سال نیسان آبی که دست مردم دادید
چجوری روتون میشه اونو بااین ترکیب اسمشو بزارید نیو فیس…
افکار بسته در تمام جاهای این مملکت به چشم میخوره
فقط ادعا داریم خودکفاییم
طراحان این شرکتها واقعا چشماشو به دنیابستن.
این تغییرات را که اکثر مردم خودشون میمیتوند بدند…
خدایش این نیسان ۲۰۰ میلیون میرزد
از داخل داشپورت همش وسایل پراید هست __ عجب گوهی
باسلام نظر من چرخای عقب جفت میشداطاق جلوتقیرمیکردامکانات رفاهی بیشترمیداشت سوختش دوگانه وازنظربدنه مهکم وطقویت شده راننده نیسان مسافتهای طولانی بارمیبرندماشین بایدمجهزبه وسایل رفاهی وامنیتی داشته باشه باتشکر،،،فرزندایرانم،،،
سلام
موتور ۲۰۶با حجم ۱۶۰۰ و مصرف پایین ۱۰۵اسب بخار قدرت دارد
این یالقوز با این موتور ۲۴۰۰ ومصرف بالا ۹۴اسب بخار قدرت تولید میکند !!
یک آپشنهایی اضافه شده که بهیچ عنوان تغییر واقعی حساب نمیشود روی فرغون هم میشه گذاشت
باید تغییرات در قدرت موتور وپایین آوردن مصرف و زیباسازی وبروز کردن ظاهر باشد
این نیسان واقعا خوب بوده که بیش از پنجاه سال طرفدارش را دارد
ولی نباید در گذشته باقی ماند باید بیشتر روی آن کارشود
واقعا حیف این مردم ایران که این مستراح رو سوار بشن
صدرحمت به ارابه
..نیوفیس😁
رانندگان نظرات خوبی دارند شما هم استانداردها را پیاده سازی کردید خوبه ولی با درنظر گرفتن کاربری این خودرو جای ترمز و صندلی را جوری طراحی میکردید که راننده صبح بعدازظهر بتواند داخل کابین استراحت کند دست خر اون وسط نبود عالی میشد
رانندگان نظرات خوبی دارند شما هم استانداردها را پیاده سازی کردید خوبه ولی با درنظر گرفتن کاربری این خودرو جای ترمز و صندلی را جوری طراحی میکردید که راننده صبح بعدازظهر بتواند داخل کابین استراحت کند دست خر اون وسط نبود عالی میشد
وقتی به روایت تصویر به مردم ایران میگین ما از شما بدمون میاد واین اشغالارو به شما میدیم خب نامردا چرا به جای این ماشین خیلی قدیمی از ماشین که تویوتا جدیدبیرون زده به اسم چمپ که یک وانت اقتصادی هستش به مردم نمیدین که حتی قیمتشم ازنیسان ارزانتره
سلام متوجه نشدید این فقط گاز سوز هست حالا بگرد دنبال پمپ گاز در شرایطی که برق پمپ گاز ها نیست
انشاالادرست میشه مشگل همین صدساله اولش هست
با سلام
این ماشین موتور و گیربکسش باید عوض بشه
مصرف بالاست و قدرتش کم
گیربکسش بهم نمیخونه دنده چهار مرده است
دنده سه گاز میخوره تناسبش اشتباهه
اکثرا روغن هم کم میکنن
فرمان قابل تنظیم نیست تو شکم راننده است بالا نمیره
صندلی باید یه تیکه باشه راننده بتونه استراحت کنه
طول اتاق فقط خوب شده خدا رو شکر
800ملیون از کجا بیاریم ما نا مسلمونا بیوجدان
تا یک عده مفت خور دزد در کشور باشن همینه پنجاه ساله شکل این نیسان همینه …. خب بی شرفی حدی داره دست این نامردا را قطع کنید از جیب مردم گمرک را جمع کنید تا مردم با کمترین پول بهترین را سوار شوند به اسم داخلی سازی جیب بری می کنید مردم ما چی کم دارند از افغانی و عراقی و…. ببینید خودرو زیر پاشون را
ضمن اینکه اگر عرضه تولید و بروز خودرو ندارید با جان و مال مردم بازی نکنید
چپاول یعنی چه ؟؟؟ یعنی مال و جان مردم براشون ارزشی نداره و فقط دنبال منفعت خودشونند
ریدم به اون مغزت هرچی انااقا هست اختدارتونو میدین دست مردم حرام خورهای بی همه چیز نیسان سال 86به بالا کلا همینه تنها فرقی هم داشت طرزدین توش گازوئیل زدید اونم ریده تر خخخخ
باسلام…اولا:کسایی که نیسان سوارهستند میدونن که صندلی قبلی بهتر از این صندلی هست چون میشد داخل نیسان خوابید صندلی یک تیکه برای راننده راحت تره ومیشه استراحت کرد..دوما: حداقل شما که دم از تغییر میزنیدداشبورد پادرا میگذاشتین داخل این نیسان.و یک جعبه بغل هم اضاف میکردین در زیر اتاق عقب تا مشکل راننده حل بشه اکثر نیسان سوارها این مشکلات دارند.هنوز که داخل بازار نیامده خواهشا این معایب برطرف کنید.
باسلام…اولا:کسایی که نیسان سوارهستند میدونن که صندلی قبلی بهتر از این صندلی هست چون میشد داخل نیسان خوابید صندلی یک تیکه برای راننده راحت تره ومیشه استراحت کرد..دوما: حداقل شما که دم از تغییر میزنیدداشبورد پادرا میگذاشتین داخل این نیسان.و یک جعبه بغل هم اضاف میکردین در زیر اتاق عقب تا مشکل راننده حل بشه اکثر نیسان سوارها این مشکلات دارند.هنوز که داخل بازار نیامده خواهشا این معایب برطرف کنید.
سلام اول از همه گازبرقی ریده تو این ماشین دوم جای ترمز دستی همون جا قبلیش خوب بودسرعت نودکیلومتردنده پنج نمی خواد که استفاده از دنده پنجش گیربکس ونابود می کنه دنده سه هم که صدا میده شاسی وتقویت می کردید ترمز ودرست می کردید خر همان خره فقط پالانش عوض شده
فقط زوایای چرخ هاش 16سانت اصلاح شده درسته همون ابشن های قبلی رو بزارین باتشکر خسته نباشین دلاور خسته نباشین رزمنده.
ماشالله به هنر خودرو ساز داخلی و فاسد فی العرض و سما که با تغییر رنگ نیسان تولید اپشنال میکنه افرین الاغها
وقتی به روایت تصویر با زبان بی زبانی به مردم ایران میگین ما از شما مردم بدمون میاد و این اشغالارو بهشون میدید خوب نامردا به جای این از وانت جدید تویوتا به اسم چمپ که قیمتش از این کمتره به مردم میفروختین
خجالت بکشید، نیو فیس ؟ پنجاه ساله با همین رخ ساخته میشه ،کی گفته جایگزین نداره پول بده همین داخل ایران هم ظاهرش را عوض میکنن هم امکانات بیشتری اضافه میکنن فقط بلدید دروغ وچرت و پرت تحويل مردم بدید
وای خدایا این همه خوشبختی روازما نگیری چی ساختن این بزگوارا
سلام آقاااا علیرضااا خوبی خسته نباشی ،
والا اینکه هنوز همونه … ، بازم تغییرات لازمه . من شمالغرب تهران منطقه ی ۲۲هسم ، نزدیک به کارخانه ی شرکت زامباد ، بارهاشده که رفتم وبه مسولین یامثلاً مهندسهاشون گفتم که این خودروی وانت تک کابین نیسان بازم جای تغیر وتحول داره . از سپرجلوی این ماشین وانت گرفته تابه عقبش .
حالابه شما و بقیه ی مشتریانو مردم ایران فقطوفقط ظاهرو اون تعداد محدود آپشنو تغیراتشو نشون و نمایش می دن .
این کاشین از لحاظ و شرایط فنی (موتورش وکارکردموتورش) و (گیربکس و دیفرانسیلش) هم باید و باید فوری و بی معطلی هم تغیراتو تحولاتی داده بشه بهش .
وزن بارشو که کم کردن ، باید حتماً دودیفرانیس بشه که اصلاً نیست ، باید رینگو لاستیکهاش تغییر کنه که نکرده ، شاشی که بیسواساسو پایه ی اصلی این نوع از خودروهای کاری کاربردی و باری هست تغیراتی کنه که ۸۰ساله هیچ تغیروتحولی نکرده .
آره آقاعلیرضا روستا … ، خدمتت عرض کنم که بایه چراغو یه تاخوگرافو سنسورهوشمندو فرمون هیدرولیک این ماشین ماشین بشو نیست … ! ، به قول شاعرایرانی خودمون که می گه : بایه گل بهار نمی شه بهار نمی یاد که .
از صد در صد ماجرای تغیروتحول وانت تک کابین باری نیسان زامیاد فقط ۵۰درصدش روو این به اصطلاح مهندس های شرکت زامیاد روی این خودرو کارکردن . ۵۰درصدمابقیه اش هنوز مونده … !!!
اتفاقا واسه نفهم و بی ادبی مثل تو خیلی هم خوبه .
اسمش نیوفیسه ،واسه گرونتر فروختن،باید تاسف خورد واسه مونتاژ کارامون،که نمیتونن بروز باشن
هر گوهی باشه یه سری احمق هستن که بخرن
اکستند؟؟!!
بهم نزنیداین ماشین رو بد تر میشه بهتر نمیشه ترمزدست سمت چپ راننده جاش بهتره مزاحم سرنشین نیست لااقل 4تا کار روش انجام میدادین
بالابر شیشه برقی
داشبورد جدید
بقل در جدید
صندلی ها بد نیس
ترمز جدید
اینجوری که شماپیش میرین نیو فس فس میگن نه نیو فیس
البته یادم رفت صندلی پران هم بزارین براش چون ترمز که نداره
ری دن دوباره سایپا الان یه مشت اس کل میرن پول میریزن بحساب که سال دیگ این ماشینو تحویل بگیرند کجا دنیا دیدی این روش ماشین قالب کردن به مردم رو واقعا چی فرضمون کردن یعنی لیاقت ما این تاپالست🤬🤬🤬🤬🤬
صندلیو دوتیکه نمی کردن خیلی بهتر بود
تنها قبر پدر مدیران خودروسازی
نیو فیسه
خدایش چکاری هس میکنید به زحمت میندازین خودتونو ……
اخه حرومزادها به جای این کارااا شما ار قطعات درجه یک استفاده کنیدنیسان صفر یک کیلو بار نزدم گیربکس.دفرانسیل سنسور اکسیژن گاردان جلوبندی همه
مشکل دار قرقر میکنه ماشین خدایش هرروز نمایندگی باید رفت اون دیوثا ام هیچ گوهی نمیخورن هزار جور بهونه میگیرن خب اگه اینطوری هس دیگع چرا ماشین
صفر میخریم تمامی روغن های ماشین از شرکت داخلش
هس فاسد و کمه خب اصلا مهم نیس براشون
اینقد این ماشین مشکل داره ادم میمونه کدوم بگه فقط.پیگیر باشید یکمم بفکره مصرف کننده باشید کمتر به جیب بزنید
شما فقط شیشه برقی کن با دف گیربکس جنس خوب بزن رید….تو هرچی ماشین دهن مارو سرویس کردین بااین ماشین سازیتون
خاک بر سرتون که ماشین ۵۰ سال قبل رو هنوز دارید تولید میکنید یه رنگ عوض کردید و چندتا آپشن که خودروسازان اروپا ۵۰ سال قبل دارن شمارو مدرنیته نمیکنه
….برای تویی که بهترین ماشینهای روز اروپا رو معرفی میکنی
واقعا متاسفم که این آسغال رو به کلیپ هات اضافه کردی
شما فقط شیشه برقی کن
گوه گوه گوهه … قفل درب عقب… قفل داشبورد … ترمزها.. شیشه بالابرا و…
من خودم نیسان دارم این ماشین ب درد هیچی نمیخوره
Zaaart
والا.و انت سایپا .. از بچگی عادت کردیم به همون رنگ آبی.. این رنگ جذاب نیست.. دوما این آقا زیادی تعریف کرد .. چیز جدیدی نداشت ..
شیشه های دستی جزو استاندارد های 85 گانه س؟ جمع کنین باو این مسخره بازیارو، فقط میخان قیمت رو بالا ببرن دنبال بهونه ن ، البته لیاقت این ملت هم همینه که برا خریدش سر و دست میشکونن
خاک برسرتون خجالت بکشید سرتونو ازگونی دربیارید دنیارونگاه کنید.این اینقدربی عرضگی
کافی بود از چند راننده ی نیسان مشورت می گرفتید
1_صندلی یکسره برای استراحت راننده در سفرهای طولانی هست
2_نیسان گازسوز یعنی تعبیه بمب در نیسان[ البته اگر کشش حمل 4تن بار در کمرکش جاده های روستایی رو داشته باشه
3_ضعف نیسان در حفظ تعادل و چپ کردن بود که حتما برطرف شده!
4_این تغییرات را بدون کمترین هزینه انجام دادید؛نتیجه ش هم کمترین تغییر میشه!
5_فاجعه آخر انتخاب نام!که اصلا در ذهن و زبان نمیمونه
6_از کوروش منصوری تا رضوانی که صنعت خودرو جهان رو تسخیر کردند همگی ایرانی اند (شما از کی مشورت می گیرید لطفا بفرمایید!!)
افسوس به ویرانه ی ایران. افسووووووس.
واااای چقذه تغییراااات. کفم برید. رودری ها رو دیدید؟ چراغاااای جدید، صندلیهای جدید، حتما بوق شم عوض شده… میشه یه بوق بزنید برید جلووووو ؟؟؟
آخه چجوری به خودتون میگید خودرو سااااز ؟ معلوم نیست با کدوم رانت و پارتی این پستها رو میگیرید؟
اگه از چندتا راننده نیسان نظر و مشورت گرفته بودید لااقل تغییرات مفیدی داده بودید. صندلی یه تیکه رو برداشتید به جاش صندلی اسپرت گذاشتید روی نیسان تک کابین؟ راننده کجا یه استراحتی بکنه؟ روی سقف؟ این همه ساله تولید میکنید هنوز نتونستید یه جعبه بغل تعبیه کنید مخصوص ابزار و وسایل ماشین. بنزین خورش وقتی بار داری به زور راه میره، حالا میخوای این ماشین با چند تن بار با گاز راه بره؟ واقعا که … !!!
مردم تایلند با اون درآمدها و حقوق ها، دارن تویوتا هایلوکس چمپ ۲۰۲۳ به اون قشنگی و مطمئنی سوار میشن، اونم به قیمت یه نیسان آبی ما، اونوقت راننده های بیچاره ما باید با این پول یه نیسان تولید ۸۰ سال پیش سوار بشن که تازه ایرادای جدید هم پیدا کرده.
توو این مملکت هیچ کس سر جای خودش نیست. هرچی پارتی کلفت تری داشته باشی، پست و مقامت بالاتره. مدرک تحصیلی هیچ کسی هم ربطی به شغلش نداره. حتی لیسانسه های بدون پارتی هم مسافرکش هستن…به کدامین گناه ایران بدنیا اومدیم؟؟؟
خلایق هر چه لایق
این دولت خر لازم داره که ملت هستش پس خوب سواری دادن ازارکان اسلام هستش دندتون نرم ازبس تو صف ایران خودرو سایپا و پارس خودرو و… ایستادید که شد این
مبارکتون باشه آخوند دو زاری دزد
نکته منفی
دو سرنشین بودن . بهتر است بجای جالیوانی (( cop holder) ( ما لندنی ها انگلیسی بلدم)) صندلی سمت شاگرد عیرضتر شود. ویا صندلی وسط تاشو نسبشود . که با خواباندن پشتی تبدیل به جالیوانی و محل گوشی و…. شوی
دوستان باسلیقه ایتالیایی دارو.
اصلا بدرد نمی خوره
چرا چون گاز سوز کردن بنزین وحذف کردید اصلا به درد نمی خوره
گاز پدر ماشین و پدر میاره اون هم نیسان با این همه حجم سنگینی بار باید رو بنزین باش کارکنه رو گاز ظرفیت
حمل بار سنگین ونداره ،ماشین می خوابه پدر موتور نیسان درمیاد
واقعا جای تأسف داره مفت هم نمی ارزه
گاز سوز کردن نیسان اصلا بدرد نمی خوره پدر ماشین وموتورش درمیاد
نیسان باید بابنزین کارکنه نه اینکه فقط گاز سوز باش
واقعا متاسفم برای خودرو سازی ایران
مفت هم نمی ارزه چه برسه هشتصد میلیون پولش باش
تازه و گاز موتورش توگرمای تابستان میشه لش قدرت نداره با زیادو ببره اون هم اگه باگار کارکنه
افتضاح ترین خودرو افتضاح ترین طراحی و بلاخره افتضاح ترین محصول
دوان بار با گاز cng مگه میشه مگه داریم اگر خیانت به مردم و مصرف کننده نیست پس چیه .همیشه هم که جایگاهاشون خرابه
دو تن بار با گاز cng مگه میشه مگه داریم اگر خیانت به مردم و مصرف کننده نیست پس چیه .همیشه هم که جایگاهاشون خرابه
وانت نیسان بزرگترین توهین و دشمنی با ملت ایران است
ای حرف لری خر همون خره فقط جلش عوض شده بخدا که راست نیسان فقط نیسان های قدیمی برا ما شده نیوفس
متاسفانه خودرو سازها فقط سر مردم کلاه میگذارند
خوبه بعد از آفتابه مسی تبدیل به پلاستیکی نیسان نیوفیس دیدیم همش دروغ
واقعا خاک برسرتون دست از سر این سرطان ها برنمیدارید
لعنت به اون مهندس وطراح این نیسان هنوز نتونستن سیستم کولری که صدسال پیش ماشین های امریکایی واروپایی نصب کرده اند نصب کنن یا سوخت دیزلی بهتر بود که درست بشو نیستند سایپا وایران خودرو خیلی خیلی فاصله دارند با خودرو های لوکس امریکایی واروپایی ول کنید ترا خدا این همه زمین اشغال کرده ایرانخودرو سایپا زعفران یا نخود یا خشخاش بکاریدهم سود اور خواهد بود برای دولت هم مردم از دست این اشغال های بی کیفیت ومرگ اور نجات پیدا میکردن در عوض با خودرو های بروز دنیا سوار میشدن ولذت میبردن
اون مهندس وطراح این نیسان هنوز نتونستن سیستم کولری که صدسال پیش ماشین های امریکایی واروپایی نصب کرده اند نصب کنن یا سوخت دیزلی بهتر بود که درست بشو نیستند سایپا وایران خودرو خیلی خیلی فاصله دارند با خودرو های لوکس امریکایی واروپایی ول کنید ترا خدا این همه زمین اشغال کرده ایرانخودرو سایپا زعفران یا نخود یا خشخاش بکاریدهم سود اور خواهد بود برای دولت هم مردم از دست این اشغال های بی کیفیت ومرگ اور نجات پیدا میکردن در عوض با خودرو های بروز دنیا سوار میشدن ولذت میبردن
ای حروم زاده ها لعنت بر شما اشغال های دزد جوان های این کشور نباید ماشین 70 سال قبل سوار بشوند.. مرگ بر شرکت های خودرو سازی.. مرگ بر شما شرم بر شما نامسلمان ها
دزد ها سر گردنه ای انگل های اقتصادی مرگ بر شما دزد ها خودرو سازان نامسلمان حرام زادگان
ازماست که برای اونجاست…..حق ماست
نیوفیس باکمی نقاشی خخخ
یکچهار لیتری برای حمل گازباید پيدا کنمبرای تویجاده
تمام مواد ضایعاتی.حدا لعنت کنه سازند اش را
شیشه بالا بر دستی
خدایا مارو نجات بده
بابا از تویوتا کندکورز خیلی جلو زندن
دمت گرم خاک برسرشان کن با این خط تولید تان
بابا از تویوتا کندکورز خیلی جلو زندن
دمت گرم خاک برسرشان کن با این خط تولید تان
همینکه مجهز به چراغ هشدار باز بودن کمربند ایمنی شده خیلی پیشرفت کرده .الان بنز اس 500 این آپشنو گذاشته
یک قدم تا قله
کیر تو کس مادر او طراح شرکت سایپا با ایرانخودرو مادر جنده های بی ناموص کص ننه
سگ زرد برادر شغال
سگ زرد برادر شغال هيچ نشانه ای جديد ندیدم جز اینکه پالونش عوض کردین)رنگش (
سگ زرد برادر شغال هيچ نشانه ای جديد ندیدم جز اینکه پالونش عوض کردین)رنگش (
هیچ چیزی جز رنگش عوض نشده چرا خودتون گول میزنید یک ترمز دستی رو گذاشتی وسط بعد رنگش عوض کردین. چیشده شده یکم خجالت بکشین
۶ساله این ماشینو تعمیر میکنم.ماشینی ک فقط گازسوزه هیچ کس سمتش نمیاد.نه بیرونش فرق کرده نه داخلش تودریش هم همونه بویی هم ک میده بوی پلاستیک هزار بار بازیافت شدست البته اگه از بوی گند کاریشون بگذریم.هر روز بدتر از دیروز
تف تو ذات نداشتتون نمیدونم مردم رو چی فرض میکنین اخه
وقتی نتونی بخری هی اطاق عوض کنید
به نظر من همه چی قدیمیش قشنگه ماشین دوکانه زیر مدل ۹۵ماشین دیزل ۹۱ تا ۹۳بخدا قسم سلطا
ن جاده دیزل
ارسال دیدگاه