فیلم بررسی کامیون اویکو اس وی ۵۳۰ جدید در ایران+قیمت اویکو

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleدر این ویدئو برای اولین بار کامیون اویکو اس وی بالاترین مدل کامیون اویکو در دنیا را مورد تست و بررسی و معرفی کامل برای شما قرار داده ایم.
معرفی کامیون اویکو اس وی
کامیون اویکو اس وی توسط سروش دیزل در نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک تهران رونمایی گرديد و قرار شده است این کامیون در ایران تولید گردد.
حضور دوباره اویکو در ایران با نام و برند جدید جالب است اما این نکته که کامیون اویکو اس وی قرار است در ایران تولید گردد نکته بسیار مهم و مبهمی است که بنظر می اید تا حدودی غیر ممکن نیز با توجه به شرایط فعلی مملکت بحساب می اید.
کامیون اویکو اس وی ۵۳۰ بالاترین مدل کامیون اویکو در دنیا است که از سال ۲۰۱۸ تولید این کامیون در ایتالیا توسط اویکو آغاز گردیده و این نسل از کامیون های اویکو در انواع مدل شاسی ،اتاق موتور و گیربکس با توجه به نیاز مشتریان و مردم تولید میگردد.

قیمت کامیون اویکو در ایران
قیمت کامیون اویکو در ایران حدود ۹۵۰۰ میلیارد تومان برای نسخه اویکو اس وی ۲۰۲۳ معرفی گردیده و طبق احبار بدست آمده با تحویل سه ماهه و خدمات پس از فروش سروش دیزل انجام خواهد گردید.
همان طور که بیان شد دیگر خدمات پس از فروش کامیون های اویکو در ایران بعهده ای زامياد نیست و در واقع اویکو دیگر متعلق به زامياد نیست.
کامیون های اویکو در نسخه اویکو۵۳۰ یعنی کامیون ۵۳۰ اسب بخاری وارد کشور شده و البته نسخه ۴۸۰ اسب بخاری را نیز داراست.
قیمت نسخه ۵۳۰ در خود اروپا نیز بدلیل قدرت بیشتر از دیگر کامیون های اویکو گران تر است و در ایران نیز حدود ۶۰۰ میلیون طبق بخشنامه اعلامی شرکت سروش دیزل در رسانه ها از نسخه ۴۸۰ گران تر است.
نظر شما درباره حضور کامیون اویکو اس وی در ایران چیست ؟
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
38 دیدگاه
ایویکو در یکی دو دهه اخیر با از بین بردن نقاط ضعف خودش، بعد از برندهای بنز و مان،و ولوو و اسکانیا، حرف های زیادی برای گفتن دارد و جدیدا در دنیای کامیون یکی از رقبای سرسخت شده برای دیگر برندها
انشالله دوامش بیاد مثل زامیاد یک دفعه قطع نکند
سلام آقا چند لیتر روغن میگیره
تکرایه که اَه
اویکو گلادیاتور جادست
در مقابل رقبای وارداتی هیچ حرفی برای گفتن نداره بخصوص با وضعیت فعلی کم کاری توضیح دیگه این که قطعات این کامیون در تمام کشورهای منطقه هم کمیاب و بسیار گران هست
خدایی خیلی قشنگه، جون میده یه چادر ببندی پشتش بری کار کنی ولی صد حیف با این کرایه ها و نبود بار صرفه اقتصادی نداره
سلام اقای روستا
چرا فیلم بررسی دایون پونصد را از فهرست پخش حذف کردین ؟؟؟؟
سلام بدلیل اخبار جدید از لیست اخرین اخبار بیرون رفته اما تو سایت هستش میتونید سرچ بفرمایید
محاسبه بفرمایید ده میلیارد تومان پول توی بانک ماهی چقدر در میاره اگر میخواهید به کامیوندار کمک کنید فقط به هر کدومشون یه ویزا بدید با یک میلیارد میشه هم کله خرید هم بهترین تریلی اینقدر اخه چقدر بی شرف اونی که می خواهد رو هر کامیون نه میلیارد بخوره این دولت را ندید زن و دختراتون بخورن
کامیونبایدواردبشهاونمبهمقدارزیاددلایلمختلفیدارهیکانحصاربهوجودنیاددویکرانندهپایهیکتاقیامتکارگریمردمنکنهبایدرانندهیکروزیصاحبکامیونبشه
سلام شما اگر واقعا هنر دارید برید ناوگان کشور را نوکنید فقط فکر جیب خودتان هستید این همه کامیون توبازار کو بار که راننده کارکند بااین وضعی که برامردم درست کردید خدا لعنتدون کند
مشکل زیاد است. اولینش گازوئیل بی کیفیت که تو یک سال اول باعث ارور های متعدد خرابی میشه نبود لوازمش وکمبود بار. خواب زیاد ماشین. گرانی بسیار زیاد لوازم. شلوغی جادها. جریمه های زیبا.
اگر این کامیون تو جاده های ایران کار کنه بعد از دو سه سال لاشش در میاد با این چاله چوله های جاده ها.تو ایران این چینیها سازگاری داره
با ۹.۵۰۰ ؟
با ۷ تومن میتونید یه ۵۰۰ نیوفیس صفر بخرید و ۶ ماه بخوابید پلاک کنید و برید سر کار
البته من رانندم و خودم همین کار و کردم
سلام چجوری
سلام لطفاً به جای پرپول کردن دلالان به فکرتعویض ماشین فرسوده ها بکنید که خانوادهها یشان هم چندبچه لیسانس بیکاردارندومجبورندباپدرشان کارکنندحسرت این ماشینها و امکانات آنهارونخورندیک فکرخداپسندانه برای این عزیزان بکنیداینقدردنبال ردکم کردن برای ماشینهای فرسوده نباشید که امیدبه دولت دارندبرایشان گام بردارد به امیدحق تعا لی
با کامیون مدل ۵۳۰ موافق هستم
توایران بااین گرونی. لوازم یدکی دست مزد مکانیک باقیمت خیلی بالای کامیون سنگ روسنگ بند فقط جگرخون کنییه
خر اونه بره بخره
خیلی جاده درستی داریم،لوازمش گیر نمیاد باید دربدر بشی
درباره جعبه دنده و نوع دنده عوض کردن چیزی گفته نشد، سر اسپید کجا بود؟
بهش نمیاد ایتالیایی باشه
قیمتش خیلی بالاست
با این پول ولوو اف هاش ۵۰۰ صفر میشه خرید
نگران نگهداری هم نیستید
اون آقا میگن با یک میلیارد میشه تو اروپا ماشین خرید
ن جانم تو اروپا هم ۱۳۰هزار یورو هستش میشه تقریبا ۷ میلیارد ما
قیاس کاملآ اشتباه.اینطوردرنظربگیریدکه یک کارگرساده صدملیون درآمدداره نه هفت ملیون.یعنی حقوق شش سال یک کارگر امااینجا حقوق هفتادسال یک کارگر😇🤔🤔🤔🤫🤫🤫🤐🤐🤐🤐🤐🤐
سلام واقعا قیمتش بالاست ولاکن کامیون وسواری درکشورهای دور وبرموه یک دهم این قیمت ها است
نمی ارزه
چه سنگین چه سبک تا فکری بحال ماشین های فرسوده و از رده خارج کردن شون نشه و شرایط و تسهیلات مناسب تخصیص داده نشه اوضاع هر روز بدتر میشه وگرنه کامیون کم نداریم اینهمه داره مونتاژ و وارد میشه مگه چقد بار هست؟ سواری هم همینه الان داخل شهر تو ترافیک عمر آدم کم میشه از بس تعداد ماشین بالا رفته اما خیابون همون خیابون ۳۰ سال پیشه ولی هیچکس بفکر فرسوده ها نیست
یک فکری به حال کامیونهای فرسوده بکنیدتآکی باید صبرکنند
سلام به رانندگان زحمت کش بی آجر قرب سلام به بیدار د لان ناکام بخاطر بیلیاقتی عده ای ازمسولان که اصلا هیچ شناختی از جاده ندارن اینهمه دستاندازی یا بقولی سرعت گیر باور کنید اگر هزینه ای که برای سرعت گیرهاکردن که کل زیربندی وسایل حمل نقل رو بهم میریزن خسارات سرسام آور به با میآورند گذشته ازصدامات جانی اگر 1دهم روخرج فرهنگ سازی میکردن احتیاج به یک دست اندازدرکشورنبود تمام حمل ونقل کشور بدست راننده اما سود به جیب پولدار آخرم راننده باید یکجا دالان آری یانگهبان پارکینگ آیا این بود اون گل وبلبل شما ما رانندگان یک نماینده درمجلس نداریم صنف نداریم شما به وجدانی که ندارید یکم بفکر زحمت کش ترین قشر جامه باشید ببخشید حرف
دل تمام رانندهای کشورم ایران به امیداثرگذاری محمد اسماعیلی
سلام باش چی دربیاری مردم بااین قیمت مسخره کردن
کامیونت۶تنش هست یانه اگرهم باشه ازایسوزووشیلرگ
رانتردرمیادبازهم کم اصطلاک باشه ۶تن صرفش بهتربایدباشه جاداره بگم چه مغزهای متفکری اینهاراتولیدمیکنندوقت میگذارندبه مغزخودفشارمیارند
آفرین
این همه ماشین واردنکنید چندسال دیگه بار تمام میشودوهرسال دوتاباربهت میخوره اونوقت ماشین دار بایدکامیونش رابکندسواری وباهاش بره دور دور وای که چه حالی میده اونروزخیلی هم دورنیست
این همه ماشین واردنکنید چندسال دیگه بار تمام میشودوهرسال دوتاباربهت میخوره اونوقت ماشین دار بایدکامیونش رابکندسواری وباهاش بره دور دور وای که چه حالی میده اونروزخیلی هم دورنیست
سلام اگه کاری کنند که همه رانندگان واقعی صاحب کامیون بشن عالیه .راننده بیچاره تاکی باید نوکری پولدارها روبکنه تازه حقوق کمی هم بهش میدن..انشاالله اونقدرواردبشه که این حباب قیمت بشکنه وراننده بتونه خودش صاحب ماشین بشه اونوقت هرچقدرهم بارکم بشه دیگه اندازه حقوق الانش که میتونه کارکنه اعصابشم راحتتر وحمالی راننده هم خییییلی کمترمیشه
قیاس کاملآ اشتباه.اینطوردرنظربگیریدکه یک کارگرساده صدملیون درآمدداره نه هفت ملیون.یعنی حقوق شش سال یک کارگر امااینجا حقوق هفتادسال یک کارگر😇🤔🤔🤔🤫🤫🤫🤐🤐🤐🤐🤐🤐
قیاس کاملآ اشتباه.اینطوردرنظربگیریدکه یک کارگرساده صدملیون درآمدداره نه هفت ملیون.یعنی حقوق شش سال یک کارگر امااینجا حقوق هفتادسال یک کارگر😇🤔🤔🤔🤫🤫🤫🤐🤐🤐🤐🤐🤐
حرف از حداقل حقوق بازنشستگی رانندگان بزنید بیچاره ها پایین ترین حقوق برای رانندگان
سلام از دیدگاه من واقعا اریا اورست ماشین هم شرکته یا کلاهبرردار امیدوارم این جمع بشه تا خیال مردم راحت بشه
ارسال دیدگاه