حضور بهمندیزل در نمایشگاهتبریز با سبد کامل محصولات دیزلی

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleبهمن دیزل بعنوان بزرگ ترین تولید کننده کامیون و کامیونت در صنعت حمل و نقل کشور که دارای کامل ترین سبد محصولات دیزلی است در نمایشگاه خودرو تبریز حضور یافت.
کامیون های بهمن دیزل
بهمن دیزل بعنوان زیرمجموعه ایی از گروه بهمن کامیونت شش تن و کامیون ۸.۵ تن فورس را تولید میکند که کم حجم ترین خودرو های دیزلی برای حمل و نقل در سبد محصولات بهمن دیزل است.
در کلاس بعدی کامیون های گروه بهمن کامیون باری ۱۲ تن فورس دیگر محصول گروه بهمن است که توسط این شرکت بتازگی تولید و باعث شده پس از سال ها دوباره بازار کامیون های ۱۲ تن در ایران رونق بگیرند.
در کلاس بعدی محصولات بهمن دیزل کامیون ۱۹ تن تک کمپرسی ام پاور و کامیون تک باری ام پاور ۱۹ تن است که این دو کامیون نیز میاز بازار را در زمینه کامیون های تک باری پوشش میدهند.
در کلاس بعدی کامیون کشنده ۴۲ تن فاو ۴۲۰ سیبا موتور محصول بعدی شرکت بهمن دیزل است که توسط سیبا موتور بعنوان زیرمجموعه ایی از گروه بهمن تولید میگردد.
کامیون بعدی گروه بهمن که بسیار نیز پرطرفدار است کامیون کشنده ام پاور است که یکی از بهترین کامیون های کشنده ۴۴ تن بازار کشور بحساب می آید و بدلیل موتور و گیربکس مناسب همراه با امکانات و خدمات پس از فروش خوب گروه بهمن در بازار نیز بسیار پرطرفدار است.
قیمت شرکتی بعضی از محصولات کامیون بهمن دیزل به نحوه زیر است که میتوانید مستقیم از عاملیت های فروش نیز خریداری فرمایید.
اگر تجربه کار با محصولات گروه بهمن را دارید لطفا برای ما بنویسید.
قیمت شرکتی کامیون بهمن :
قیمت فورس شش تن با کاربری: ۱.۵۳۵.۰۰۰
قیمت فورس۸.۵تن بدون کاربری: ۱.۴۵۸.۰۰۰
قیمت فورس۱۲تن: ۱.۸۰۱.۰۰۰
قیمت ام پاور باری: ۲.۵۰۲.۰۰۰
قیمت ام پاور کمپرسی با کاربری: ۲.۴۰۲.۰۰۰
قیمت کشنده ام پاور ۴۴ تن شرکتی: ۴.۶۴۳.۰۰۰
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
15 دیدگاه
سلام امپاور عالیست
عالیس که دوغ کامیون هم میسازه
سلام ببخشبد شماره تماس لطف میکنی
بهمن آبرودار ایران هست
سیدرضایی شرایط کامیون باری ۱۹تن امپاور آیا اقساط می توانم تحویل بگیریم تعريف شنیدم ماشین خوبی است وکامیون بنز تک باری دارم مدلش پایین است و مدت۲۰ سال ماشین دارم چطوری میشه یک ماشین امپاور ۱۹تن تحویل بگیریم ماشینم بزارم برای فروش
سلام خسته نباشید سیدرضایی هستم ازکرمان من بنز تک باری مدل پائین دارم چطور میشود اقساط امپاور ۱۹تن تحويل بگيريم ماشینم بزارم برای فروش چون مدل پائین هست ودرحال کار است راهنمایی کنید ممنون میشم
سلام خسته نباشید سیدرضایی هستم ازکرمان من بنز تک باری مدل پائین دارم چطور میشود اقساط امپاور ۱۹تن تحويل بگيريم ماشینم بزارم برای فروش چون مدل پائین هست ودرحال کار است راهنمایی کنید ممنون میشم
ازمحصولات بهمن دیزل کشنده فاو را ازسال ۹۳سروکاردارم خدایی راضی هستم اما چهارموردکسری دارد۱-بالن۲-گیربکس اتومات با اینتا در۳-کولردرجا۴-ترمزهای دیسکی،اگر این ۴ مورد اضافه شودعالی عالی میشه
امپاور نسبت به پولی که پرداخت می کنید عالیه
هم از لحاظ محکمی شاسی وزیربند و هم موتور و گیربکس و دفرنسیال.اتاقش هم جا دار هست وخوبه فقط سروصدا زیاد میاد داخل اتاق
نخرین خواهشا من تصادف کردم قطعات بدنه اتاق ندارن من الا چند ماهه برای درب شاگرد و جلو پنجره و چراغ کامل ماندم نمابندگی میگه نیست نداریم اصلا بهمن دیزل کامیون نخرین گفتم که در جریان باشین
بهمن دیزل نخرین قطعه نداره بدنه اتاق نداره من چند تیکه میخام میگن نداریم
سلام آقای روستا.حقیقت اینه که اکثر راننده ایرانی خرجشون بیشترازدخل و درآمدشون شده،حالاحساب کن یکی زن و بچه دارهم باشه مستاجر هم باشه،همه که بابای پولدارنداشتن،
باورکن داداش خودم الان پونزده سال قبل یه خور۸۰۸خرید۱۲تومن.الان هنوز نتونسته حداقل یه تک مدل پایین بخره،چون یاپول رومیده صاحب خونه هایی که مرتب بیشترمیخوان یاخرج ماشین مدل پایینش.تاهمین مدتی قبل به زور فقط اتاق بارچوبیه شکسته و داغون رو با فلزی عوض کرده.میگم قسطی یه چیزی بخر میگه آدم وانت مال خودش باشه اما تریلی نخره قسطی،حرف حق رومیگه،این شرکتها خدانکنه راننده یک ماه مثلا هزارمشکل بربخوره نتونه چکشون رو پاس کنه،بیچارش میکنن،اونقدرهم که قسطشون سنگینه امروزه اوضاع بار انقدرنیست که بشه از درآمدش هم اقساط اینها رو پرداخت کرد هم مخارج زندگی رو باهاش تهیه کرد،خلاصه آقا روستا همه جای اقتصاد افتاده دست معافیا،بخش کامیون و واردات و فروشش و غیره هم ازاین امر درامان نمونده.راننده واقعی داره استثمار میشه،راننده ای که همیشه جونش توی این جاده های داغون کف دستشه.ببخشید سرتون رو درد آوردم. موفق باشین
وسیله چینی عمر مفید سود داشته باشد 5ساله بعدش باید رد کنی بره حالا سرعت 80تا85عمر موتور میشه نهایت 7سال 90تا95عمرش4سال از 100تا بشتر 3سال موتور باز میکنید ازهمه مهمتر بخاطر آلیاژ بالایی که داره دنده معکوس بد بدی میلنگ میبرد ولی اگه مراعات کنید واسه شروع کار خوبه
سلام آقای روستا.حقیقت اینه که اکثر راننده ایرانی خرجشون بیشترازدخل و درآمدشون شده،حالاحساب کن یکی زن و بچه دارهم باشه مستاجر هم باشه،همه که بابای پولدارنداشتن،
باورکن داداش خودم الان پونزده سال قبل یه خور۸۰۸خرید۱۲تومن.الان هنوز نتونسته حداقل یه تک مدل پایین بخره،چون یاپول رومیده صاحب خونه هایی که مرتب بیشترمیخوان یاخرج ماشین مدل پایینش.تاهمین مدتی قبل به زور فقط اتاق بارچوبیه شکسته و داغون رو با فلزی عوض کرده.میگم قسطی یه چیزی بخر میگه آدم وانت مال خودش باشه اما تریلی نخره قسطی،حرف حق رومیگه،این شرکتها خدانکنه راننده یک ماه مثلا هزارمشکل بربخوره نتونه چکشون رو پاس کنه،بیچارش میکنن،اونقدرهم که قسطشون سنگینه امروزه اوضاع بار انقدرنیست که بشه از درآمدش هم اقساط اینها رو پرداخت کرد هم مخارج زندگی رو باهاش تهیه کرد،خلاصه آقا روستا همه جای اقتصاد افتاده دست معافیا،بخش کامیون و واردات و فروشش و غیره هم ازاین امر درامان نمونده.راننده واقعی داره استثمار میشه،راننده ای که همیشه جونش توی این جاده های داغون کف دستشه.ببخشید سرتون رو درد آوردم. موفق باشین
من فورس دارم جلو پنجره میخام جوابم نمیدن من کرمانشاه هستم ۵ ماه برای جلو پنجره ماندم ۰۹۱۸۲۸۰۷۰۶۸ کمگ کنید شماره رییس بهمن دیزل برام بفرستین یه خریت کردم کامیونت فورس خریدم شماها نخرین هیچی قطعه ندارن
ارسال دیدگاه